středa 15. října 2014

SALON CRYSTAL

Nemůžete sehnat plesové, či maturitní šaty?
Chcete být královnou večera?

Neváhejte a určitě navštivte salon Crystal!


V salonu najdete kromě plesových/maturitních šatů i šaty svatební, dále i psaníčka, náušnice, náramky i náhrdelníky. Některé si dokonce můžete i odkoupit.





Na své si přijdou milovnice všeho třpytivého, ale i milovnice, které si potrpí na jednoduchosti, ve které se skrývá ještě daleko větší krása. 








Modely si můžete prohlédnout kliknutím na webové stránky, nebo případně i na facebooku. V případě dotazů se můžete obrátit přímo na majitelku salonu, která je mou kamarádkou <3 

Jakmile salon navštívíte, už nikdy nebudete chtít jít jinam. Alespoň tak to mám já. Je pro mě rájem a všechny šaty jsou opravdové skvosty. Samozřejmě to neříkám jen proto, že je Kristýnka moje kamarádka, ale má vkus a na tom vše stojí.

Škoda, že svůj maturitní ples už mám dávno za sebou...
Ale hlavu vzhůru! Vždyť se blíží plesová sezóna!!!




Salon najdete v Olomouci, na ulici Purkrabská 158/10, jak už vyčtete i z letáčků, či vizitek.


Jaké jsou vaše vysněné šaty, které byste si alespoň jednou za život chtěly obléct? Máte svou představu?


Budu se těšit na vaše odpovědi :)


Krásný večer,

A.

17 komentářů:

  1. Mrzí mě, že mám Olomouc tak daleko, jinak bych se hned zašla podívat! Já už se nemůžu dočkat, až budu mít na sobě svoje maturitní šaty a potom samozřejmě svatební :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš si udělat výlet :) Nejen salon je úžasný, ale i celá Olomouc, určitě bys byla nadšená :)
      Jak budou vypadat tvé maturitní šaty? :)

      Vymazat
    2. Tak snad mi to někdy vyjde! :)
      Hehe, to zatím neprozradím, možná přidám nějaké fotky ze zkoušky a potom samozřejmě z plesu :) Ale jsou krásné, nejradši bych si je nechala! :D

      Vymazat
    3. To doufám! A pokud ano, určitě se i ozvi :) Moc ráda bych se s tak krásnou slečnou seznámila i osobně :)
      Jeee, budu se těšit!!!

      Vymazat
  2. Některý kousky jsou opravdu úžasný :) Škoda, že už mám dávno po maturitě :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naživo jsou ještě hezčí <3
      Nápodobně.. máme hold smůlu :D Měly jsme se narodit o něco později, haha.

      Vymazat
  3. Bože můj tam chci hned! Takové nádherné šaty !!!! Ráj :D

    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají úžasně! :-) pamatuju si, jak jsem si vybírala šaty na maturitní ples, v každém salonu jsem byla tak dlouho a nemohla jsem se rozhodnout, které šaty si vzít... jedny jsem měla vybrané už z internetu, ale když jsem viděla všechny naživo, najednou jsem byla v koncích a chtěla je všechny! :D

    OdpovědětVymazat
  5. On ten salon vypadá celkově skvostně jak tak koukám, krásné prostředí :).

    OdpovědětVymazat
  6. No tak ten salon vypadá úžasně a ty šaty ještě více! :))) Wow :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Je to ta úžasná slečna, která blogovala? Nádherný salon i šaty.

    OdpovědětVymazat
  8. Maturitní šaty mám už dávno za sebou.V tu dobu mi móda i vkus nějak míjely, takže vypadám jako štrůdl spolužaček. Kozret, sukňa, kudrlinkatej drdol.
    No, v roce 2005 i celkem standart :-D
    Aktuální moje vysněný jsou svatební samozřejmě a ty si nechám ušít :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Téééda, to jsou NÁDHERNÉ šaty, tady bych neměla problém si vybrat nebo možná měla, protože bych nevěděla, které jsou krásnější :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. to je náádhera! asi se tam taky budu muset konečně stavit <3

    OdpovědětVymazat
  11. Měla ses nám ukázat v nějakých šatičkách :))

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že je to až na druhé straně ČR :). Hned bych se zašla podívat. Chtěla bych nějaké pěkné a dlouhé společenské šaty na bráchovo maturák. Na webovkách vidím samé skvosty. Krása :).

    OdpovědětVymazat
  13. Příští rok vím kam zavítat:) Díky az tip. www.jojovictus.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)