středa 29. července 2015

MY BIRTHDAY PARTY


Hezký středeční den! Přesně před týdnem jsem oslavila své další narozeniny, jak jste mohli poznat už z fotek z mého instagramu. Letos jsem je chtěla oslavit nejen se svou rodinou a přítelem, ale také se svými nejbližšími přáteli, proto jsem se rozhodla uspořádat tématickou párty, a to námořnickou. Nevím, proč mě napadla zrovna námořnická, ale pravděpodobně v tom budou hrát roli mé milované proužky. No a představa, že by v nich dorazili i všichni mí přátelé, byla tak úsměvná, že jsem si tu podívanou nemohla nechat ujít. Den ,,D" jsem naplánovala na sobotu 18.7. a plánování s přípravami mohlo začít. V hlavě mi to šrotovalo a první otázka, která se v ní objevila, byla: ,,Jakou udělám výzdobu?" A hned po ní následovalo: ,,A kde jsi vlastně seženu?". Povím vám, že takové ,,starosti" mohu mít vážně jenom já. Podle mých kamarádek by se na to někteří vykašlali, ale já? Já musela řešit každý detail, aby to bylo perfektní, všechno dokonale ladilo a hlavně, aby se u nás všichni cítili co nejlépe a nic jim nechybělo.

Zabrouzdala jsem na internet a začala vybírat všemožné dekorace. Zaměřila jsem se pouze na modrou a bílou barvu a hledala vše, co má něco společného s námořnickými motivy. Byla jsem překvapená, kolik úžasných věciček jsem objevila, proto netrvalo dlouho a už jsem měla v košíku organzu, závěsnou dekoraci, girlandu s kotvami, balónky tří barev, balónky s rybičkami, talířky s proužky, proužkované a tmavěmodré kelímky, kelímky Mořský svět, brčka a taky maxi delfína, se kterým jsem to nedomyslela a nakonec nám visel nad hlavami :D Vše jsem objednávala ze stránek mojeparty.cz, balonky.cz a hubatacernoska.cz. Dodání bylo velice rychlé, takže mohu všechny tři e-shopy vřele doporučit. 



Největší kámen úrazu přišel až ve chvíli, kdy jsem nemohla ani za boha sehnat bílý altánek. Když jsem ho neměla ani 3 dny před akcí, začala mi docházet trpělivost a na řadu přicházely nervy a stres. Vše za mě nakonec vyřešil můj přítel, který altánek koupil s tím, že ho využijeme i jindy, a tak vlastně zachránil celou situaci. No jasně! Šlo by to i bez altánku, jenže k čemu by mi byly závěsné dekorace? Jsem ráda, že to dopadlo tak, jak dopadlo a altánek přeci jen byl.



Poté, co jsem vyřešila dekoraci, výzdobu a zatracený altánek, začala jsem dumat nad tím, co připravit k jídlu a co koupit na pití. Jelikož nás mělo být kolem dvaceti, nebylo snadné vymyslet něco takového, abych se zavděčila každému. Ale co na pití? nebylo vlastně tak složité vymyslet- bečka piva, několik litrů vína, nealko a welcome drinky Blue Lagoon. K těm jsem potřebovala pouze vodku, Curacao likér, citrón (nebo limetku), citrónovou limonádu a led. Příprava drinků byla navíc za pomocí mých kamarádek velmi rychlá, což jsem brala jako velkou výhodu!


Co se týče jídla, tak už prvotní myšlenka směřovala k něčemu grilovanému. S mamkou jsme tedy nakoupily vepřovou krkovici, kuřecí maso, makrely, žampióny, několik hermelínů i zeleninu, k tomu samozřejmě i dresingy a pečivo. Se sestrou jsme ještě navíc udělaly tyčinky se šunkou a šátečky z listového těsta plněné zelím a slaninou, babička mi k narozeninám upekla její nejvýbornější koláčky a zbylé jídlo byla klasika, kterou určitě všichni znáte- chipsy, tyčinky, hroznové víno, zelenina, jednohubky, obložený talíř se sýry, apod. Měla jsem trošku obavy z toho, že jídla nebude dostatek, ale myslím si, že už po grilování byli všichni tak přecpaní, že byly mé obavy zbytečné.





Poslední třešinkou na dortu bylo shánění námořnického oblečení. Proboha, nic horšího jsem snad ještě nezažila. To máte totiž tak. Zrovna, když něco NUTNĚ potřebujete a chcete, aby to bylo hezké, nikde NIC nemají. Anebo mají, ale vám se to nelíbí ani omylem a nemíníte do toho daného kousku investovat ani korunu jenom proto, že je to zrovna pruhované a splňuje to předpoklad. Když jsme s kamarádkou oběhly všechny obchody a odešly z nich s prázdnou, začaly jsme být opravdu zoufalé. V tom přišlo nečekané řešení a nakonec jsme si přece jen něco odnesly (a nemusely jsme jít nahé!). To by tak ještě scházelo, haha.




Musím ale říct, že se akce opravdu vyvedla, všichni se dobře bavili a dorazili dokonce i v daném dress-codu, čímž mi udělali obrovskou radost. I přes veškeré starosti, které kolem jedné narozeninové párty byly, se těším, až uspořádám další! <3


Doufám, že se vám můj dnešní (dejme tomu) inspirační článek na narozeninovou párty líbil!

Dejte mi vědět dole v komentářích, budu se těšit!


Mějte se krásně,

Vaše A.

18 komentářů:

  1. Máš skvělé nápady, už podle fotek to musela být skvělá párty :) ! Hrozně Ti to slušelo a holkám samozřejmě také :) !
    Anetko přeji dodatečně všechno nejlepší, ať se Ti splní vše co si přeješ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad a dress code byl výborný :D Moc se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. so nice pics and cute party blue and white..i love it!this is a great idea

    OdpovědětVymazat
  4. Musela to byť skvelá party! Všetci ste zlatí :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo skvěle sis to naplánovala. Námořnický styl je super! :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalá párty, moc se mi to líbí. My máme oslavy vždy takové normálka :) tohle je pěkné.

    OdpovědětVymazat
  7. Super si to vymyslela a krásne zrealizovala, dodatočne Ti prajem všetko najlepšie! DAY BY DAY

    OdpovědětVymazat
  8. Jeste dodatecne vsechno nejlepsi! Krasna party! Vsechno perfektni vcetne krasnych holek.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je super. Jsi úžasně kreativní, skvělý nápad, skvělá výzdoba! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý nápad, Anetko. Já mám tyhle tématické párty moc ráda, ačkoli jsem žádnou podobnou nikdy nepořádala. Líbí se mi, že Ti všichni udělali radost, když přišli v dresscodu. A od Tebe je zase moc pěkné, že jsi to všechno vymyslela :).
    Určitě je to velmi inspirační :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělej nápad a proužky jsou na léto idál.
    Moc ti to slušelo :*

    a little bit different

    Hot diamonds

    OdpovědětVymazat
  12. Anetko, opožděně přeji všechno nej k narozeninám, hodně štěstí, zdraví, lásky a splněných snů :) A musím říct, že oslava vypadá úžasně, ten nápad je dokonalý, tleskám :)

    Se sluncem v zádech + VELKÁ LETNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  13. Jste skvěle sladění a párty jsi měla pěkně promyšlenou :)

    OdpovědětVymazat
  14. Look like you had a great time !

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpovědětVymazat
  15. Anetko, to je N-Á-D-H-E-R-A! <3 úžasný nápad a ta výzdoba je prostě dokonalá, promyšlená do posledního detailu :)) věřím, že jste si párty moc užili a opožděně přeju všechno nej nej <3 :*

    OdpovědětVymazat
  16. Párty dolazena na jedničku. :) Muselo to být super teda! :) Já byla zrovna minulý víkend na párty u kamarádky, která také volila námořnickou tématiku. :) Vůbec jsem nevěděla, co na sebe a také vše scháněla na poslední chvíli, proto mě strašně pobavila věta "Prohoba, nic horšího jsem snad ještě nezažila" :D :D Jako bys mi mluvila z duše, haha. Ale je super, jak všude kolem sebe pak vidíš jen proužky a všichni jsou vyladění :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)