čtvrtek 20. srpna 2015

NEW IN


Hezké dopoledne! Po týdnu vás zase vítám u nového článku, který bude tentokrát zaměřený na pár novinek, které se mi doma sešly. Záměrně jsem ale vynechala kosmetiku a bytové doplňky, protože na ty připravuji samostatné posty. Pojďme se tedy kouknout, co mám nového. Květinkové tenisky z Botova mi padly do oka hned, jakmile jsem je uviděla. Ideální letní a pohodlný kousek. Květinový vzor mám velice ráda, tak jsem happy jak dva grepy, že vlastním i tyto krásné tenisky. Jediným problémem je to, že mi jsou o krapet větší, ale já si s tím určitě nějak poradím.


Dalším květinovým kouskem, který mi nově přibyl do šatníku, je top s třásněmi z Gate. Hned při prvním pohledu na něj jsem věděla, k čemu se mi bude hodit a jak jej nejlépe využiju. V sobotu mě čeká fesťák, tak doufám, že se počasí umoudří (prosím prosím, chci alespoň 27 stupňů) a já si ho rovnou vezmu na sebe.


Mým snad nejrychlejším nákupem byly tyto plavky z F&F. Abych vám přiblížila situaci- s přítelem a kamarády jsme plánovali, že vyrazíme v sobotu na nedaleké koupaliště, jenže při mé smůle jsem s sebou zrovna neměla plavky. Těm bylo totiž v ten okamžik nejlépe doma ve skříni, haha.Takže jediným možným řešením bylo pořízení nových plavek, anebo to horší řešení- nejít na bazén! To samozřejmě nepřipadalo ani v úvahu, proto jsme vyrazili do Tesca, kde jsem spoléhala na slevy. Při mé DALŠÍ smůle se žádné slevy na plavky nekonaly. Uchvátil mě ale tento vzorovaný vršek se zajímavým řešením zad, který mi připadá velmi sexy a mým posledním úkolem bylo sehnat spodní díl, protože k tomuto hornímu dílu už SAMOZŘEJMĚ nebyl. Nakonec jsem sáhla po klasickém bílém, protože to byla asi jediná rozumná a nejvíce se hodící varianta. Sice měl na šňůrkách oranžové korálky, ale ty jsem sundala a bylo! Měla jsem plavky a mohla na bazééééén. Ale víte co? Když jsem si tak kráčela s taškou s plavkami k východu, zjistili jsme, že venku je slejvák jako prase.V ten moment bylo po bazénu...No co, alespoň jsem si domů přivezla nové plavky, které snad využiji jindy.




Z eshopu i-moda.cz mi nedávno dorazila dlouhá pletená vesta/svetr s krátkými rukávy. Moc jsem se na ni těšila, protože je to přesně můj šálek kávy a ještě ke všemu v mé oblíbené černobílé barvě. Musím poznamenat, že balíček dorazil rychlostí blesku, a to hned na druhý den od objednávky. Perfektně mi sedí a ačkoliv jsem se obávala její délky (přeci jen jsem malý prcek!), tak jsem spokojená a určitě ji už brzy uvidíte v některém z mých outfitů.


Ne zrovna letním, zato ale překrásným kouskem, je můj nový baby blue neoprenový kabátek z eshopu lulis.cz. Dlouho jsem rozmýšlela, zda ho vzít v modré barvičce nebo v béžové. Nakonec to za mě rozhodla sestra, protože usoudila, že výraznější barvy mi sluší více. A jsem moooc ráda, že jsem ji poslechla, protože jsem z něj tak moc nadšená, jak snad ještě nikdy z žádného jiného kabátku. Má perfektní rovný střih, který je elegantní a vkusný, zároveň je jednoduchý a díky neoprenovému materiálu hodně zajímavý. Pokud  by vás zaujal stejně jako mě, určitě si ho objednejte- nebudete litovat!


Při našem třídenním pobytu v Praze jsme s přítelem nevynechali ani nákupy, a i když jsme na ně měli hrozně málo času, odvezla jsem si alespoň nějakou tu kosmetiku z Douglasu a taky božské džínové šortky Stradivarius a květované kimono ze slev z Tally weijl. Kimono je sice o dvě čísla větší, než nosím normálně, ale díky jeho volnému střihu to vůbec nevadí.



Z eshopu jej.sk mi také nedávno dorazila nová kožená peněženka Nucelle a náramek s elementy swarovski
Peněženka je opravdu kvalitní a hezky propracovaná, dokonce ani nelituji, že jsem sáhla po tak světlém odstínu. Náramek se pro změnu krásně leskne a třpytí a navíc je i skvělým doplňkem k hodinkám. Zapínání má na klipsu, takže se nerozepíná a na ruce drží jako přibitý. Nedivím se, že mi ho chtěla moje mamka hnedka zabavit :D





A nakonec dva super kousky z eshopu wayfarer.cz, které už brzy uvidíte i v outfitu. Po nějakém pěkném baťůžku jsem koukala už dlouho a ne a ne najít ten pravý ořechový, který bude splňovat všechny mé předpoklady- čili bude prostorný, zajímavý a stylový. Tento černý batoh s ptáčky a hnědými detaily mě uchvátil natolik, že musel být můj. Stejně jako u květinového topu z Gate jsem přesně hned věděla, k čemu se mi bude hodit a jak ho využiji. Haha. Trefa do černého! Je fakt skvělý a k tomu splňuje všechny mé vysněné předpoklady!



Do virtuálního košíku jsem přihodila ještě květovanou mikču a bylo to! Vlastně ne jen mikču, ale ještě jeden kousek, který uvidíte až přímo v akci, a to ne na mně, ale na mém příteli.


Tak to bude pro dnešek všechno! Novinek mám samozřejmě daleko více, protože jsem šílená shopaholička a neustále něco nakupuji, ale kdybych vám to měla všechno nafotit, nejspíš bychom tu byli ještě zítra a prohlíželi si, co dalšího mám v šatníku, haha.


Dejte mi vědět, co vás z dnešního new in nejvíce zaujalo :)
Budu se těšit!


Krásný čtvrteční den,

vaše A.

14 komentářů:

  1. Naprosto úžasné věci! Nejvíce se mi líbí plavky, botičky i květinový topík (který jsem si taky zkoušela, ale nesedl mi). Pletená černobílá vesta by se mi taky hodila, miluju tyhle přehozy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Penezenka je moc hezka a vrsek plavek velmi zajimavy :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věcičky, moc se mi líbí boty a batůžek :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné věci! Všechno moc povedené.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ten topík s třásněmi z Gatu, přesně tento styl s květy je dle mého gusta! Velice se mi líbí i vrchní díl plavek a ta záda,a ojojoj ♥! Peněženka je také moc pěkná, vypadá luxusně. Náramek se musí krásně blyštit především na slunci. Jinak na batohy moc nejsem, ale tenhle vypadá zajímavě a jsem zvědavá, s čím ho zkombinuješ. No a ten úplně poslední kousek, boží!!!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné věcičky! :)
    michaelasorelova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno to jsou krásné kousky! Nejvíc se mi líbí ale botky, peněženka, náramek a baťůžek! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  8. Ty květinkový tenisky jsou ale krásný :) Pak se mi hodně taky líbí batůžek, peněženka a květinová mikča

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj anet , jee ten top jsem si pred par dny taky odnesla z GATE :) je skvely :)magda

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říct že ten svetr a kabatek jsou naprosto top♥

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou nádherné kousky! Tiše ti je závidím :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ach to kimono! ❤️ Ja sice zrovna kytickova nejsem, ale tohle je tak dokonale, ze naprosto chapu, ze jsi jo vzala i v "nesprávné velikosti"! :D uz se moc tesim, az se objeví v outfitu 😘

    OdpovědětVymazat
  13. I really like your blog:) Kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)