čtvrtek 27. července 2017

25


Skoro mi to s tím publikováním článků ,,ob den" vyšlo. Nechci na blog přenášet smutnou náladu, což je jeden z hlavních důvodů, proč se tu včera neobjevil nový článek. Další z důvodů je i ten, že jsem na to zkrátka neměla ani pomyšlení. Někdy je lepší netlačit na pilu a nechat všemu volný průběh. Nikdy nevíte, co se může přihodit a jestli to neovlivní chod běžných rutinních záležitostí. Moje srdce teď pláče, ale vím, že čas zahojí všechny rány a brzy bude zase dobře. Tak to na tom světě chodí a my bychom se to měli naučit přijímat, ať už to bolí sebevíc. No, to jen tak na okraj, ať víte, že se nemám zrovna sluníčkově a že bych dala všechno za to, aby se věci měly jinak a aby se i ti nejbližší kolem mě zase smáli!

Jak už asi víte z instagramu (pokud vám to tedy neuniklo), v sobotu jsem slavila narozeniny. Pětadvacítka na krku, pf! To mi byl čert dlužen. Přítel si ze mě dělal srandu, že teď už jsem velká holka, tak si nejsem jistá, jestli se mám cítit polichoceně nebo uraženě, haha.



Každopádně - lépe jsem své narozeniny oslavit nemohla. Strávili jsme s přítelem několik hodin v Květné zahradě i v centru města, které si člověk musí zamilovat. V nádherné Kroměříži. Nepochybuji o tom, že ji většina z vás už několikrát navštívila. Já jsem se do ní podívala po několika letech, o to větší to byl zážitek. A když k tomu vynechám tu část, kdy jsem protivná a totálně uvařená z vedra brblala, že mám hlad, řadím tento výlet k jedněm z nejvydařenějších. Více se vám ale o něm rozepíšu až v dalším článku. Dneska jen malá ochutnávka z narozeninového dne. Mimochodem, ne že bych se vám chtěla chlubit, nebo vám, !nedejbože!, dělat chutě, ale dostala jsem ten nejroztomilejší a nejchutnější dort, jaký jsem kdy jedla (když samozřejmě nepočítám výborné dezerty v oblíbených kavárnách). 


Skoro jako svatební <3



Zase mám dlouhou dobu co číst <3 

Malého prince jsem dostala od své sestřenky už na promocích a zhltala jsem ho během jedné cesty autobusem. Ta knížka má pořád něco do sebe a nikdy neomrzí!



Zase jsem plakala dojetím.. Děkuji, lásko <3



S láskou, vaše A.

1 komentář:

  1. No tédaaaa, nádherný dort!!! :) Mňamka, už se těším na článek :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)