sobota 29. července 2017

ČERVENÉ ŠATY


Ještě předtím, než vám ukážu několik fotek z krásné Kroměříže, mám pro vás outfit, ve kterém jsem do města vyrazila. Červené šaty jsem si pořídila týden před odjezdem na dovolenou s tím, že je vynosím právě na ní. Ehm, to bych ale asi musela mít nějaký kouzelný kufr nebo co, který by mi je neskrčil a nevypadaly, jako by je někdo z pr.... ze zadnice vytáhl! Takže co s tím? Pověsit je na věšák do skříně a dívat se na ně až do samotného odjezdu domů, nebo je nechat zmuchlané v kufru? Varianta B koneckonců vyhrála, i když na věšáku taky chvíli visely. Asi jsem doufala, že se přes noc zázrakem narovnají. Nečekaně- zázrak se nekonal! Proto jsem nad tím dvakrát nepřemýšlela, po návratu domů je vyžehlila a hupsla do nich v můj narozeninový den. Bylo strašné vedro, takže jsem byla vděčná svému pro jednou inteligentnímu nápadu, vzít si na sebe něco vzdušného a takového, v čem se neupeču zaživa. Šaty jsou svou barvou jedním z nejvýraznějších kousků v mém šatníku. Červenou preferuji spíše na doplňcích, případně na rtech nebo nehtech- rozhodně ale ne na oblečení. Pokud byste nahlédli do mé skříně, našli byste tam s velkou pravděpodobností jen dva jediné kousky v této zářivě červené barvě. 



Taky byste u mě pravděpodobně nenašli vtipnější sluneční brýle, než mám tady na očích. Lenonky jsem si koupila na párty, která se nakonec neuskuteční. V den svých narozenin jsem očividně sršela humorem, takže jsem se je rozhodla ukázat okolí, než se na ně začne prášit. Kupodivu se na mě nikdo nedíval jako na pochodujícího šaška, tak jim dám MOŽNÁ ještě jednu šanci.



dress Mango/ belt Mohito/ bag and shoes from F&F/ sunglasses Gate/ jewellery Michael Kors



S láskou, vaše A.

7 komentářů:

  1. To je opravdu krásný a výrazný outfit:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty ti neskutečně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásný outfit i pozadí na fotkách. podobné červené šatičky sháním už dlouho.

    OdpovědětVymazat
  4. milujem červenú a takýto strih šiat!!! veľmi pekné!:))
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)