pondělí 24. července 2017

PLAMEŇÁCI


Ahooooj! S novým týdnem začínají nové plány, se kterými se pojí i jedno blogové poslání. Po dlouhém zvažování bych se přece jen ráda vrátila k dřívějšímu pravidelnému přispívání, kdy jsem vás ob den zahlcovala novými články a fotkami. S tím bude souviset i změna celkového designu blogu a zařízení vlastní domény, nad čímž přemýšlím už relativně dlouhou dobu. Nechtěla jsem se ale do toho pouštět dříve, dokud si nebudu jistá tím, co přesně vlastně chci. Teď už vím, že focení se jen tak nevzdám, baví mě to a ráda s vámi sdílím momenty ze svého života. Kromě toho si vážím i vaší zpětné vazby, která mě motivuje a posouvá dál. Děkuji za vaši přízeň a podporu! <3 Tak! To by bylo a dneska mám pro vás další outfit, ve kterém dominují plátěné kalhoty s plameňáky. S plameňáky se roztrhl v současné době snad pytel, protože jsou všude - na oblečení, taškách, doplňcích, krytech na telefon, bytových dekoracích, apod. Zajímalo by mě, jestli tady existuje někdo, koho plameňáci nebaví a nevlastní ani jednu jedinou věc s tímto roztomilým růžovým stvořením. My jsme s přítelem narazili na tyto skvělé kalhoty v F&F, když jsme zrovna míjeli slevové regály. Bylo už pozdě večer, takže jsem je neměla ani možnost vyzkoušet v kabinkách, ale o to více jsem měla radost, když mi doma sedly. Jsou z tak strašně příjemného a pohodlného materiálu! Hned se mnou putovaly na výlet za Lucinkou a její maličkou. Jediným mínusem bylo, že jsem u sebe neměla k dispozici sandále, proto se jako jediné řešení nabízely slip-ony z Bati.




shirt, trousers F&F/ bag Mango/ shoes Baťa/ sunglasses H&M/ watches Michael Kors




Vaše A. 

3 komentáře:

  1. Tak já se hlásím asi jako ta jediná, co doma s plameňákama nic nemá a ani to neplánuje :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. budu držet palce, ať se ti s blogem všechno podaří! :) jinak krásný outfit.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)