pondělí 7. srpna 2017

NAROZENINOVÁ PÁRTY 20+25


Po náročném víkendu znovu ahooooj! Jak jste se měli? Pro mě byl tento víkend výjimečný především tím, že jsme s kamarádkou pořádaly narozeninovou oslavu pro naše nejbližší kamarády a rodinu. Všechno bylo skvělé, dokonce jsme relativně stíhaly všechno nachystat, čemuž vděčím především i rodičům. DĚKUJU, mami a tati. Taky se nám to ale povedlo přehnat s nákupem jídla, alka i nealka. Naše odhady nám lehce nevyšly, ale aspoň bylo všeho dostatek i na druhý den na případnou snídani, haha. Musím taky rozhodně zmínit, že jsme měly obrovské štěstí, co se týče počasí, protože nám v sobotu ještě více než přálo. Mít oslavu v neděli, tak už jsme nejspíš celí od bahna a s deštníky nad hlavami. Takže díky díky tam nahoře, že na nás myslel. Díky tomu jsme si to mohli naplno užít a nic tak neproklínat. Pětadvacítkou jsem uzavřela (dá se říct) jednu kapitolku mého života, a tak nějak mi dochází, že následující roky se ponesou v jiném duchu než doposud. Sama jsem zvědavá, co mi přinesou, tajně ale doufám, že to budou samé příjemné věci a bude to stát za to! Zároveň se chci oprostit od všeho negativního a soustředit se na to, aby bylo v mém životě jenom to, co k němu potřebuji: ZDRAVÍ, LÁSKU A ŠTĚSTÍ. To nejpodstatnější. A samozřejmě vše prožívat s lidmi, kteří mě denně obklopují a já je z celého srdce miluji. 



malá ukázka výzdoby


moje Verunka 


welcome koláčky 


láska moje největší <3

,,Všechno, co se nám v životě děje, má svůj důvod!"

Vaše A.

1 komentář:

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)